Living the good life! (part 1) - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Veerle Hassel - WaarBenJij.nu Living the good life! (part 1) - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Veerle Hassel - WaarBenJij.nu

Living the good life! (part 1)

Blijf op de hoogte en volg Veerle

25 Maart 2014 | Suriname, Paramaribo

Hee lieverds!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een verslag heb geschreven.. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik gewoon te veel te vertellen hebt, dus dat ik nu gelijk twee reisverslagen schrijf. Op deze manier kunnen jullie zelf kijken of je ze beide in één keer leest of de tweede nog even laat voor wat het is :).

Het weekend van 7 maart heb ik echt een top weekend gehad! Die vrijdag zijn we lekker met de meiden gaan stappen en wat een feest was dat! Ik lag om 8.00 uur 's ochtends pas weer in mijn bedje.. Het was een avond voor in de boekjes haha!
Die zaterdag had ik een poolparty van een jarige miljonair in Suriname. Het was een mega groot zwembad met gratis drank en BBQ en wat was dat lekker zeg! Verder ben ik die avond lekker op tijd mijn bedje in beland, want ik was echt kapot haha.
Op zondag zijn we lekker op de boot gaan varen en heb ik zelf (alleen!!) op een jetski gezeten! Wat was dat gaaf zeg! Echt voor herhaling vatbaar! Helaas op de terug weg wel pech met de boot gehad... Dit was de eerste keer dat ik het echt door en door koud had in Suriname.. Maar ja, normaal gesproken ga ik lekker warm in bad of in de douche om op te warmen.. Maar met koud water hier schoot dat niet echt op.. Brrrrr!
Het weekend erop had ik 15 maart een feest genaamd ''stout in het oerwoud''. Wat klinkt dat fout zeg! Ik had echt gedacht dat het een super gaaf feest zou zijn, maar het viel helaas zwaar tegen. Mijn eerste nacht in de hangmat was ook niet goed bevallen. Dus ik werd helemaal bang voor de week erop, wetende dat ik dan drie nachten in een hangmat moest slapen! Nee, het was echt een waardenloos feest met stomme mensen, dus dat was eens en nooit meer haha!

Maar nu.. Jawel.. Maandag 17 maart hebben we hier Holi Pagwa gevierd! Wat een feest zeg! Echt fantastisch! Het is van oorsprong een Hindoestaans feest, dus er waren veel lokale mensen te vinden. Anouk en ik hadden op voorhand lekker wat kleurtjes gekocht om over iedereen heen te gooien hihi. Na het lunchen met de groep bij Zus & Zo, begonnen we met het bekogelen van elkaar. Haha, wat een pret! Ik weet niet of jullie de foto's hebben gezien.. Maar die kleren heb ik dus weg kunnen gooien haha! Maar het was alles waard! 's Avonds kwam DJ Chuckie optreden hier, wat ook erg leuk was uiteraard!
Wel op tijd naar huis gegaan, want ik moest de volgende dag gewoon weer naar stage waar ik graag fit voor wilde zijn :).

Dit was mijn deel 1 van mijn goede leven hier. Ik maak echt fantastische dingen mee, maar dat neemt niet weg dat er ook genoeg dingen zijn die ik aan ons kikkerlandje mis hoor :).
En voor de mensen waar ik niet snel op reageer met app/sms, is omdat ik het echt best druk heb hier en graag de tijd voor jullie neem om te kletsen :). Dus het is echt niet negatief als ik niet gelijk reageer :).

Dikke knuffel uit het warme en liefdevolle Paramaribo :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2014

Time to say goodbye

20 Juli 2014

Holliday with Sanne in SU

08 Juli 2014

Just chill'

26 Mei 2014

Afscheid van m'n dushi's

30 April 2014

I'm still alive!
Veerle

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 7207

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: