Just chill' - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Veerle Hassel - WaarBenJij.nu Just chill' - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Veerle Hassel - WaarBenJij.nu

Just chill'

Blijf op de hoogte en volg Veerle

08 Juli 2014 | Suriname, Paramaribo

Dag poppetjes en duifjes,

Ik wil allereerst alle donateurs bedanken voor jullie gulle giften! We hebben echt een geweldige dag gehad met de jongens!
Eerst kwamen Tino en Andy een geweldige dansles geven aan de jongens, waar ze echt van hebben genoten :)! Vervolgens zijn we naar de bioscoop gereden en hebben de jongens heerlijke genoten van de 3D film 'How to train your dragon'. Ze vonden het fantastisch! En uiteindelijk hebben we nog een happy meal gegeten bij de Mac. Al met al een heerlijk dag dus! Er zijn een aantal foto's te zien op facebook ;).

Aangezien ik een maand niet geschreven heb, weet ik niet zo goed meer wat ik precies allemaal moet vertellen. In mijn vorige verslag had ik het over het afscheid van Anouk en Jana. Dit is mij stiekem toch best zwaar gevallen. Dit had met name te maken doordat ik de week na Jana's vertrek met koorts in bed lag en niet zo veel kon doen..
Gelukkig had ik de geweldige troost dat ik dat weekend naar Apiapaati ging met een grote, maar gezellige, groep. Jantine ging onder andere mee, die ik ken van mijn opleiding in Tilburg. Erg gezellig dus!
Ik heb echt ontzettend genoten van het weekend in Apiapaati. De eerste dag moesten we een paar uurtjes in de boot zitten, onderweg naar het eiland. Helaas was ik in een luxe houding in slaap gevallen, waardoor ik helaas zwaar verbrand ben haha. Ik moet zeggen dat het me in al die maanden nog niet zo is overkomen, dus eens moest de eerste keer zijn.
Eerste avond hebben we aardig rustig aan gedaan. De meesten waren de donderdag ervoor wezen stappen en 's avonds dus helemaal uitgeteld. Ik was normaal gesproken natuurlijk ook gewoon uit geweest (haha), maar mijn griepje liet mij dat niet toe.. Toch was ik ook kapot van de laatste na weeën, dus ben ik ook lekker op tijd naar bed gegaan.
De volgende dag was erg gaaf. We zijn eerst de Ananasberg opgeklommen.. Pff wat was dat warm zeg haha! Daarna zijn we lekker het water ingegaan. Ik heb toen op een airhead gezeten (opblaas kussen achter de boot). Verder heb ik lekker een beetje gezwommen en gerelaxt. 's Avonds was iedereen fit en hebben we een dikke party gebouwd op het eiland. We waren met een groep van 40 man, dus dat wilde wel lukken. Ik weet niet hoe blij de ouders van Fred (onze gids) met ons waren, maar we hadden er zin in. Fred zelf ook trouwens. Ik ken hem al sinds ik in het mooie SU ben en mijn god.. die jongen kan dansen! Even terug naar Apiapaati.. De volgende dag hebben we twee dorpjes doorgelopen, wat erg boeiend was.. Alhoewel het wel erg warm was en met zo'n grote groep komt dat toch niet helemaal over..
Daarna zijn we naar een natuurlijke wild waterbaan geweest en ben ik met een band over écht wild water geweest. Normaal doe je dit ook met de airhead en spring je nog van een rots af.. Maar helaas stond het water hier veel te hoog voor in verband met de regentijd en was het te gevaarlijk. Maar het was nog steeds genieten! Die avond hebben we weer een een goed feestje gebouwd en zijn we die maandag weer aan de terug reis begonnen... Een geweldig weekend gehad!

Verder is het WK natuurlijk bezig! En hoe ideaal is dit.. Ik zit gewoon in de goede tijdszone! Ik kan dus lekker alle wedstrijden kijken op een schappelijke tijd. De feestjes die hierbij komen kijken zijn ook niet verkeerd haha. Ik merk aan mijzelf dat ik voel dat ik niet meer zo lang in SU ben en dat ik nog meer wil genieten van de dagen die ik nog heb.

Maar.. laten we eerlijk zijn.. Ik heb ook gewoon redenen om te feesten! Ik bijvoorbeeld afgelopen maand ook mijn stage met een mooie 8 gehaald! Daar was ik erg blij mee! Verder is Sanne aangekomen in het mooie SU, ben ik net terug van een weekend Avanovero met haar en gaan we morgen kijken hoe Nederland Argentinië gaat verslaan haha!

Verder mag ik volgende week op sollicitatiegesprek bij de Catamaran (via Skype uiteraard). Dit zou echt mijn droomstage zijn.. Dus allemaal duimen voor mij as dinsdag :)!

Euh.. Ik weet zeker dat ik nog veel meer dingen heb meegemaakt afgelopen maand.. Helaas kan ik daar zo gauw niet opkomen..

Volgende week krijgen jullie een verslag over mijn avontuur met Sanne hier..

Bah.. Nog maar twee weken te gaan :(! Ik zou nu al kunnen huilen (helaas meen ik dit en heb ik zojuist ook een traan weggeveegd.. Tevens is Sanne haar vuile was aan het uitzoeken en stinkt nu een beetje dus heb ik alweer een lach op mijn gezicht hehe)

Nou dushi's en apenkoppies, tot snel!

True lobi voor jullie <3!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2014

Time to say goodbye

20 Juli 2014

Holliday with Sanne in SU

08 Juli 2014

Just chill'

26 Mei 2014

Afscheid van m'n dushi's

30 April 2014

I'm still alive!
Veerle

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 7216

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: